به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهر با تبریک هفته کار و کارگر افزود: در دین اسلام ارزشگذاری به مقام کارگران تاکید شده و امیدواریم با افزایش حقوق کارگران بخشی از مشکلات رفاهی این قشر برطرف شود.
وی اضافه کرد: دولتمردان در قضیه برجام به خوبی در برابر زیاده هایی کشورهایی نظیر آمریکا ایستاده اند و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی می تواند مشکلات اقتصادی کشور را رفع کند.
وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت ولی عصر (عج) و روز سربازان گمنام اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان چشمان تیزبین نظام جمهوری اسلامی به صورت شبانه روزی برای برقراری امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند.
حافظ نیا با اشاره به فرا رسیدن روز ملی شوراها بیان کرد: تعامل اعضای شورا، شهرداران و دهیاران برای توسعه و آبادانی کشور ضروری است و مردم نیز باید از برنامه های خدمتگزاران خود در شهر و روستا حمایت کنند.
خطیب جمعه آستارا با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، گفت: اشتغال، ازدواج و مسکن از دغدغه های جوانان است و مسئولان باید جهت رفع مشکلات این قشر همت کنند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.