سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دو تیم در هفته سی ام از رقابت های لیگ برتر کشور ، عصر جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم قرار می گیرند.
فرهاد خراسانی افزود: گرچه نتیجه این دیدار تاثیری در وضعیت 2 تیم برای صعود یا سقوط ندارد ، اما سپیدرود با تمام قوا در این بازی حضور می یابد و هدف ما ، انجام بازی زیبا ، تماشاگرپسند و کسب امتیاز است.
تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر کشور، تیم پرسپولیس با 61 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرده و در رتبه نخست قرار دارد و سیپدرود رشت نیز با 30 امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار دارد.
سقوط تیم های فوتبال نفت تهران و سیاه جامگان (مشکی پوشان) خراسان نیز با قرار گرفتن در رتبه های چهاردهم و پانزدهم جدول رده بندی، مسجل شده است.

** مسابقات فوتبال لیگ گیلان پیگیری شد
رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان با انجام چهار مسابقه از هفته هفتم پیگیری شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها تیم فوتبال آزادی زیباکنار موفق شد با نتیجه 2 بر یک برابر شاهد شفارود به برتری دست برسد، تیم سپیدکنار لولمان میزبان اتحاد املش بود که در نهایت موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریفش را با شکست بدرقه کند.
در دیگر دیدار برگزار شده این مسابقات نیز تیم های فوتبال شهرداری لولمان و شهرداری رودبنه رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم لولمان با نتیجه 2 بر صفر برابر حریفش به برتری دست یافت. همچنین قرار بود تیم های چایکاران لنگرود و ثامن آستانه اشرفیه به مصاف هم بروند که به دلیل حاضر نشدن تیم ثامن ، نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود چایکاران لنگرود اعلام شد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان ، 14 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

** تیم بسکتبال نظام مهندسی گیلان مغلوب تالش شد
در ادامه مسابقات بسکتبال لیگ برتر مردان بزرگسال استان گیلان جام زنده یاد پیام گل آرا، تیم نظام مهندسی گیلان مغلوب هیات تالش شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه تیم بسکتبال هیات تالش با نتیجه 86 بر 57 برابر تیم نظام مهندسی گیلان به برتری رسید.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته دوم دور برگشت این رقابت ها ، تیم های بسکتبال شهرسبز لاهیجان و هیات رودسر رو در روی هم قرار گرفتند که تیم رودسر در یک بازی نزدیک با نتیجه 56 بر 52 برابر حریفش به برتری رسید.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام زنده یاد پیام گل آرا، 9 تیم در 2 گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.