به گزارش خبرنگار ایرنا، این جشنواره با هدف ایجاد رقابت سالم، هم افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه و روابط عمومی های دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور، ارتقاء کیفی این فعالیت ها و زمینه سازی برای استانداردسازی فعالیت های روابط عمومی به میزبانی پارک علم و فناوری استان گیلان در رشت برگزار شد.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور در این جشنواره با اشاره به شکل گیری این شورا در سال 94 بیان داشت: اهتمام جدی در فعالیت های مربوط به روابط عمومی ها و تعامل با اصحاب رسانه از همان روزهای اول مورد تاکید این شورا قرار گرفت.
حسین یحیی زاده افزود: اولین جشنواره معرفی و تقدیر از خبرنگاران فعال در حوزه دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور سال 95 به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد که در این جشنواره 20 خبرنگار 78 اثر ارسال کردند که هشت نفر اول در رشته های خبر، گزارش ، تیتر، مصاحبه و عکس برگزیده و تجلیل شدند.
وی با بیان این که دومین جشنواره در سال 96 به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این جشنواره نیز 43 نفر از خبرنگاران استان های گیلان، مازندران و گلستان 183 اثر ارسال کردند که پس از داوری 18 برگزیده اول تا سوم در رشته های یاد شده، انتخاب و تجلیل شدند.
یحیی زاده ادامه داد: در سومین جشنواره معرفی و تقدیر از خبرنگاران رسانه های گروهی فعال در حوزه دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور که امروز در گیلان در حال برگزاری است، 48 خبرنگار در مجموع 214 اثر در بخش های خبر، مصاحبه، تیتر، گزارش و عکس به دبیرخانه جشنواره در مازندران ارسال کردند که 23 نفر برگزیده شدند.
وی برگزاری این جشنواره ها را در تعامل و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه و روابط عمومی ها حائز اهمیت دانست.
قبل از برگزاری این جشنواره کارگاره آموزشی با موضوع روابط عمومی و ارتباط با صنعت نیز برگزار که به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا شد.
خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان (ایرنا) نیز در سومین جشنواره معرفی و تقدیر از روابط عمومی ها و خبرنگاران برتر در حوزه دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور در بخش فعالیت های ویژه موفق به دریافت لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی جشنواره شد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.