سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: کنسرت موسیقی بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان، ششم اردیبهشت ماه جاری در 2 سانس 18 تا 20 و 21 و 30 دقیقه تا 23 در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد آستارا برگزار خواهد شد.
شاپور تشرینی با اشاره به اینکه علاوه بر آستارا از سایر شهرستان های همجوار نیز برای تماشای این کنسرت حضور می یابند، افزود: در صورت استقبال مردم، این کنسرت در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه نیز در 2 سانس یاد شده برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: در بیستم اردیبهشت ماه جاری نیز کنسرت موسیقی علی شمس الهی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد آستارا برگزار خواهد شد و این خواننده در سال 95 نیز میهمان مردم آستارا بود.
وی با اشاره به اینکه نمایش کمدی خروجی ها نیز از نهم اردیبهشت در سینما دریای آستارا به روی صحنه می رود، اظهار کرد: این نمایش به کارگردانی ابراهیم جنگجو به مدت 15 روز اجرا خواهد شد و نمایشگاه نقاشی انفرادی زهرا عزیزیان از هنرمندان برجسته آستارا نیز از 13 تا 20 اردیبهشت ماه در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزار خواهد شد.
تشرینی ادامه داد: اختتامیه جشنواره نمایشنامه نویسی آستارا تا پایان اردیبهشت ماه در اداره ارشاد این شهرستان برگزار خواهد شد و با توجه به حمایت فرمانداری آستارا، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در این شهرستان تقویت شده و در نوروز امسال با حضور گردشگران، حدود 10 جشنواره برگزار شد.
او بیان کرد: تکمیل نواقص مجتمع فرهنگی هنری آستارا برای اجرای برنامه ها ، ضروری و راه اندازی انشعابات آب، برق، گاز و بخش دیگری از زیرساخت های سالن 700 نفری آمفی تئاتر مجتمع از دغدغه های جامعه هنری آستاراست که نیازمند سه میلیارد ریال اعتبار است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و تاکنون کنسرت های مرتضی پاشایی، سامان جلیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، محسن یگانه، ودود موذن زاده، بنیامین بهادری، علی شمس الهی، بهنام علمشاهی، رضا صادقی و حامد همایون در آن برگزار شده است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.