به گزارش خبرنگار ایرنا سید جلال سید محمدی عصر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در فرمانداری تالش افزود: هرگونه مقاومت و موضع گیری در مقابل این اقدام استاندار، ناشی از باور نداشتن توان و جایگاه جوانان و استفاده شعاری از آنهاست.
وی با اشاره به سیاستگذاری و تلاش در تالش برای استفاده از جوانان در سطوح مختلف مدیریتی اظهار کرد: سیاست های دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار را در این خصوص عملیاتی و با شناسایی نیروهای جوان و توانمند ادارات، زمینه استفاده از آنها را در سطوح مختلف مدیریتی فراهم خواهیم کرد.
سید محمدی بیان کرد: برخی با توهین، تهمت و هجمه های سیاسی برای محدود کردن برنامه های ابتکاری دولت تلاش می کنند تا با انحراف افکار عمومی و پرداختن به حواشی، موانعی را برای دولتمردان ایجاد کنند.
وی ادامه داد: جوانان در حوزه های مختلف کار، ازدواج، امیدواری به آینده، دسترسی به خدمات، اماکن رفاهی، فرهنگی و ورزشی مشکلاتی دارند و رفع آنها نیازمند برنامه ریزی و اقدامی اساسی است و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، پرداختن به زمینه های مناسب برای گذران اوقات فراعت جوانان و تدوین برنامه های مناسب باید مورد توجه مدیران باشد.
سید محمدی با اشاره به تهیه بیش از 20 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت روز جوان گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و برگزاری آئین ویژه روز جوان در روز شنبه 8 اردیبهشت ماه همزمان با ولادت حصرت علی اکبر (ع) از برنامه های تدارک دیده شده در تالش است و به همین مناسبت از 30 نفر از جوانان نمونه و منتخب شاغل در ادارات تجلیل می شود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.