رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا بیان داشت: جشنواره خبرنگاران برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور فردا (چهارشنبه) در پارک علم و فناوری گیلان در رشت برگزار می شود.
مجید متقی طلب خاطرنشان کرد: ایجاد رقابت سالم، هم افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه و روابط عمومی های دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور شامل گلستان، مازندران و گیلان و ارتقاء کیفی این فعالیت ها و زمینه سازی برای استانداردسازی فعالیت های روابط عمومی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی با بیان این که در این جشنواره آثار خبرنگاران برتر در بخش های خبر، تیتر، عکس، مصاحبه و گزارش معرفی و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: برترین های روابط عمومی های دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 نیز تجلیل می شوند.
رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان بیان داشت: قبل از برگزاری این جشنواره کارگاره آموزشی با موضوع روابط عمومی و ارتباط با صنعت نیز برگزار که به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا می شود.
فراخوان ارائه آثار به جشنواره معرفی و تقدیر از خبرنگاران برتر رسانه های گروهی فعال در حوزه دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور اسفندماه سال گذشته اعلام شده بود.
7286/ 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.