فرماندار رودسر با تأکید بر ضرورت توجه به رونق کسب و کار خرد برای بهبود اقتصادی در این شهرستان، گفت: اجرای طرح کلینیک کسب و کار در رونق این بخش تأثیرگذار است.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی درجلسه شورای اداری که در فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به مردم و رفع مشکلات در سایه عزم و اداره جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر انقلاب، افزود: همه مدیران نسبت به حمایت از کالای ایرانی به‌ویژه تولیدات بومی و محلی این شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار رودسر ضمن گرامیداشت هفته سلامت به اشاره به تشکیل مجمع انجمن سلامت شهرستان گفت: با همکاری و کمک یکی از خیران شهرستان برنامه ریزی برای کلنگ زنی بیمارستان شهید انصاری رودسر انجام می‌شود.  

وی با اشاره به هفته مشاغل خاطرنشان کرد: اجرای طرح «استاد و شاگردی» یکی از مواردی است که به بحث ایجاد اشتغال در شهرستان و رونق کسب و کار می‌انجامد.

وارسته بهدانی با تأکید برضرورت توجه به کسب و کار خرد برای بهبود وضعیت اقتصادی در شهرستان رودسر، تصریح کرد: اجرای طرح کلینیک کسب و کار برای رفع مشکلات تولیدکنندگان از دیگر اقدامات ضروری برای ایجاد اشتغال در سطح جامعه می باشد.  

فرماندار رودسر با اشاره به رشد ۳۳ درصدی گردشگری در شهرستان ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام نوروز و همکاری تمامی دستگاهای ذیربط در حوزه گردشگری شاهد رشد قابل قبولی بودیم.

توجه به سه حوزه گردشگری، کشاورزی و تجارت ملاک ارزیابی عملکرد مسئولان

وارسته توجه به حوزه گردشگری، کشاورزی و تجارت را سه مولفه لازم و ملزوم یکدیگر برای توسعه اشتغال و رشد گردشگری در شهرستان برشمرد و افزود : پیگیری این سه مولفه در سال جاری از ملاک های مهم در ارزیابی عملکرد مسئولان شهرستان است.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان رودسر در حوزه گردشگری به ویژه سواحل از شهرداران خواست در این زمینه با بخشداران هماهنگی لازم را داشته باشند تا بتوانیم از مواهب بکر و طبیعی سواحل به عنوان یک پتانسیل سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استفاده کنیم.

فرماندار رودسر به معضل زباله در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت : باید توجه جدی به ساماندهی زباله درقالب آموزش جهت کاهش تولید زباله وجود داشته باشد که در این زمینه نقش دهیاران ،بخشداران و شوراها در حوزه روستایی بسیار مهم است.

وارسته با تاکید بر اینکه مدیران از حالت روزمرگی فاصله بگیرند افزود: تهیه تقویم کاری و ارائه برنامه ۶ماهه کاری از سوی مدیران از الزامات است و مدیران موظفند نسبت به آن اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.