رحیم عطائی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با توجه به اهمیت آموزش های مهارتی ، فرهنگ سازی آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش های مهارتی در جامعه، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی در کشور به ویژه در بین دانش آموزان از ابزار زیرساختی تحقق سیاست ها و برنامه های اشتغال و اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.
وی به برنامه بازدید دانش آموزی از مراکز فنی و حرفه ای استان گیلان از یکم تا یازدهم ماه جاری اشاره و اضافه کرد: این برنامه کشوری با توجه به وجود توانمندی ها، امکانات و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و ضرورت معرفی آنها به جامعه انجام می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان بیان داشت: بازدید دانش آموزان از مراکز آموزشی فنی و حرفه ای فرصتی در راستای توسعه فرهنگ مهارت آموزی و معرفی آموزش های مهارتی در بین دانش آموزان است.
بر اساس آخرین آمار، 22 مرکز دولتی فنی و حرفه ای، یک مرکز سنجش مهارت و 935 آموزشگاه آزاد ارایه خدمات مهارتی در استان گیلان فعال است.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.