به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان روز شنبه در نشست رسانه ای در سپاه ناحیه آستارا افزود: سال گذشته با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد و 900 میلیون ریال 23 واحد مسکونی برای نیازمندان آستارا ساخته شد و در سال جاری، ساخت سه واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال آغاز شده است.
وی اظهار کرد: سال گذشته 416 بسته غذایی، بهداشتی و نوشت افزار در بین نیازمندان آستارا توزیع شد و 24 هزار شهروند به بخش های مختلف درمانگاه سید الشهداء سپاه آستارا مراجعه کرده و 2 هزار و 600 نفر آنها به صورت رایگان ویزیت شدند.
وی بیان کرد: امروز به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل (ع)، جانبازان آستارا تا ساعت 22 در درمانگاه سید الشهدا به صورت رایگان ویزیت می شوند.
آرمان ادامه داد: سپاه آستارا باشگاه ورزشی مقاومت را راه اندازی کرد و تیم فوتبال این باشگاه سال گذشته در لیگ امید کشور حضور یافتتند و اکنون تیم بزرگسالان مقاومت در لیگ دسته اول فوتبال گیلان بازی می کند و رده نخست جدول مسابقات را به خود اختصاص داده است.
فرمانده سپاه آستارا گفت: 250 نفر در سالن 9 دی سپاه آستارا فوتبال را آموزش می بینند و این امر، گامی جهت تقویت تیم های پایه فوتبال این شهرستان است.
وی افزود: دوم اردیبهشت سال 1358 با صدور فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یک روز ماندنی تبدیل شد و تاکنون دوست و دشمن، مجاهدت همه جانبه این نیروی مومن و مخلص را در عرصه های مختلف شاهد بوده اند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124/ 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.