مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در بازی تیم های چای ناطق لاهیجان و شاهین انزلی در مسابقات لیگ برتر استان به وجود آمد، کمیته انضباطی هیات فوتبال رای خود را در خصوص این بازی صادر کرد.
علیرضا وهابی ادامه داد: در این دیدار چند بازیکن چای ناطق لاهیجان به همراه مدیرعامل باشگاه، به داور اعتراض و با گروه داوری درگیر شدند و بازی نیمه تمام ماند و با اعلام کمیته انضباطی هیات فوتبال گیلان، نتیجه این بازی نیمه تمام، سه بر صفر به سود تیم شاهین بندرانزلی اعلام شد.
وی افزود: همچنین طبق این رای ایمانعلی ناطق مدیرعامل باشگاه چای ناطق لاهیجان، به مدت شش ماه محروم و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم، وحید ناطق بازیکن تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان نیز به مدت 12 ماه از فعالیت های ورزشی محروم و به پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
وی اضافه کرد: همچنین مجتبی کریم زاده دیگر بازیکن تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان، به مدت 2ماه از فعالیت های ورزشی و پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان نیز به سه جلسه بازی بدون حضور تماشاگر و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
وهابی خاطرنشان کرد: با توجه به رای اعلام شده ، تیم فوتبال شاهین انزلی با کسب 49 امتیاز پس از تیم شهرداری آستارا که 56 امتیاز کسب کرده ، مقام نایب قهرمانی لیگ برتر گیلان را به خود اختصاص داد و به عنوان نماینده این استان در مسابقات جام حذفی کشور حضور می یابد.

** تیم های بسکتبال بانوان رودسر و لاهیجان حریفان خود را شکست دادند
در ادامه دور برگشت رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بانوان استان گیلان گرامیداشت شهدای سانچی، تیم های بیستون رودسر و هیات لاهیجان برابر حریفان خود پیروز شدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه هفته سوم از دور برگشت این دوره از رقابت ها، تیم بسکتبال بانوان بیستون رودسر موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه 34 بر 30 مقابل رفاه لاهیجان پیروز شود و تیم بسکتبال بانوان هیات لاهیجان توانست در یک بازی برتر، با نتیجه 66 بر 57 دانشگاه گیلان را مغلوب کند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بانوان استان گیلان جام شهدای سانچی، 12 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای متمرکز و رفت و برگشت در دو گروه با هم رقابت می کنند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.