به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، مدیرکل کانون بیان داشت: این نمایش صبح‌ ها در نوبت های 9 و 11 برای اعضا و دانش ‌آموزان و ساعت 18 برای خواده ها اجرا می شود.
اسفندیار ضیائی با بیان اینکه علاقه‌ مندان می توانند برای هماهنگی و تهیه بلیت این نمایش با شماره 33366630- 013 تماس بگیرند، اظهار کرد: نمایش لولومیا با هدف افزایش گستره فعالیت‌ های نمایشی و انتقال آموزه‌ های تربیتی با بهره‌ گیری از ابزار هنر تهیه شده است.
وی درباره این نمایش خاطرنشان کرد: شخصیت اصلی نمایش لولومیا دختری است که از اختلاف نظر و درگیری تکراری پدر و مادرش خسته شده و برای برطرف‌ کردن این مشکل، از پدر بزرگ و مادربزرگ خود تقاضای کمک می‌کند.
به گفته ضیایی، نقش‌ آفرینی پدربزرگ و مادربزرگ در این نمایش با محوریت کودک و نوجوان، زمینه ‌ساز رخداد‌های طنز، جذاب و حاوی نکته‌ های ظریف تربیتی است که درس‌ های ارزشمندی برای مخاطب به ارمغان می آورد.
عباس دوست قرین نویسندگی و منیژه واحد کارگردانی این نمایش را بر عهده دارند. همچنین زینب شعبانی، منوچهر امیری، مجتبی معیری، غزاله مومن زاده و مایا ربانی از بازیگران، محمود فرضی‌ نژاد و آرش عشقی نیز از دیگر دست ‌اندرکاران اجرای این نمایش هستند.
بیش از 50 هزار کودک و نوجوان در 31 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان عضو هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.