ساسان عادلی عصر پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد سید سجاد ابطحی فیلمساز عضو انجمن سینمای جوان لاهیجان به ‌عنوان دبیر دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش یزد منصوب شده است.
وی خاطرنشان کرد: سید سجاد ابطحی از سال 93 در این دفتر در زمینه فیلمسازی فعالیت داشته و تاکنون هم فیلم های کوتاه پرواز ، کوره ای رو به خاموشی و نبادانی ها ( به صورت مشترک با نواب محمودی ) را ساخته است.
به گفته عادلی، این فیلمساز جوان که اصالتاً اهل ابرکوه استان یزد است، پیش از این به ‌عنوان عضو کمیسیون فرهنگی کنگره ملی مدیریت امور جوانان ، دبیر سه دوره جشنواره ملی عکس بصیرت عاشورایی، رئیس هیأت شطرنج ابرکوه و عضو ستاد ساماندهی امور جوانان ابرکوه فعالیت داشته است.
وی اضافه کرد: ابطحی عناوینی همچون رتبه نخست فیلم کوتاه جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی، رتبه نخست بخش ویژه اولین دوره جشنواره سه دقیقه با ورزش، رتبه نخست بخش عکاسی جشنواره ملی سجاده نور و حضور در بخش نهایی جشنواره بین المللی فیلم رشد و جشنواره فیلم رضوی را در کارنامه هنری خود دارد.
دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش، پائیز امسال در یزد برگزار می شود.
لاهیجان با شش انجمن ادبی و هنری یکی از شهرستان های فعال در عرصه های فرهنگی و هنری است و انجمن سینما جوان آن با بیش از 30 سال سابقه، آموزش عکاسان و فیلم سازان شرق گیلان را برعهده دارد.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.