به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا امامی ‌فر جمعه شب در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم های فوتبال سپیدرود و تراکتورسازی تبریز در رشت با بیان این مطلب ادامه داد: بازیکنان ما بسیار خوب بازی کردند و تمام تلاش خود را بکار بستند البته می‌دانستیم که یک بازی پرفشار و سختی را خواهیم داشت اما خوشبختانه با حمایت طرفداران به پیروزی رسیدیم.
وی افزود: با توجه به این امر و پشتوانه بسیار خوب طرفداران ، می توانم اذعان کنم که با این هواداران هرکاری می توان کرد و وقتی سپیدرود چنین ظرفیتی دارد ، به طور حتم در لیگ برتر می مانیم.
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان داشت: البته ما با تیمی بازی کردیم که برای مسابقات آسیایی بسته شده و امروز نیز برابر ما بسیار پرقدرت ظاهر شد ولی بازیکنان ما برتر بودند.
امامی فر با تمجید از بازی خوب بازیکنان سپیدرود خاطرنشان کرد: کسانی می خواستند بازیکنان را مقابل مردم قرار دهند و آنها را پولکی جلوه دهند‌ اما بازیکنان سپیدرود نشان دادند که اینگونه نیستند؛ آنان جانفشانی کردند تا این پیروزی را به ارمغان بیاورند و بابت خوشحالی مردم و هواداران، من هم خوشحالم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز عصر جمعه در هفته بیست و هشتم از مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.