به گزارش خبرنگار ایرنا تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز عصر فردا (24 فروردین ماه) در هفته بیست و هشتم از رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند. با توجه به شرایط تیم سپیدرود رشت در جدول رده بندی ، این دیدار برای سرخ پوشان بسیار مهم و حیاتی است و برای اینکه شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر افزایش دهند، باید فقط در این بازی به پیروزی برسند.
علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت که به جادوگر در جامعه فوتبال معروف است با پیروزی برابر تراکتورسازی، می تواند با آرامش بیشتری به 2 بازی آینده تیمش فکر کند؛ گرچه تاکنون سقوط تیم سیاه جامگان مشهد که به مشکی پوشان تغییر نام یافته، از رقابت های لیگ برتر مسجل شده اما یکی از تیم های نفت تهران، استقلال خوزستان ، پدیده مشهد، سپیدرود رشت و حتی سپاهان اصفهان در شرایط سختی قرار دارند و گزینه سقوط محسوب می شوند و به همین دلیل بازی سپیدرود و تراکتورسازی برای تیم رشتی مهم است.
طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر اعتراض بازیکنان سپیدرود نسبت به مالک باشگاه به گوش رسیده اما با توجه به شرایط موجود ، این تیم زمان مناسبی مقابل تراکتورسازی قرار می گیرد چون این تیم تبریزی شانس کسب سهمیه ندارد و تا حدی بی انگیزه است و این، بهترین فرصت برای سپیدرود محسوب می شود که به پیروزی برسد.
تا پایان هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور، تیم تراکتورسازی تبریز با 30 امتیاز در مکان دهم و سپیدرود رشت با 26 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
اشکان خورشیدی به عنوان داور بازی تیم های سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز انتخاب شده و رضا سخندان و محمدرضا مدیر روستا به عنوان کمک داور، او را همراهی می کنند. فرشید صالحی نیز به عنوان داور چهارم بازی و همچنین اسماعیل صفیری به عنوان ناظر گروه داوری حضور خواهند داشت.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.