به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا امامی فر عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی در رشت اظهار کرد: در بازی های خانگی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و در دیدار با تراکتورسازی نیز با این تفکر به میدان می رویم تا امتیازات لازم را جمع کرده و در لیگ برتر ماندگار شویم.
وی ادامه داد: بازیکنان سپیدرود تمام تلاش خود را بکار می بندند و با جان و دل مقابل تراکتورسازی حاضر خواهند شد؛ طرفداران نیز به طور حتم به ورزشگاه آمده و سکوها را پر می کنند‌.
مربی سپیدرود رشت بیان کرد: شرایط سختی را پشت سر گذاشته ایم و طی چند روز اخیر اتفاقاتی افتاد که زخم باز شد و هواداران متوجه مشکلات ما شدند.
به گفته امامی فر، بازیکنان در چند روز اخیر به دلیل صحبت ها و دروغ هایی که شنیدند، مصاحبه کردند اما با این وجود دل های کادر فنی و بازیکنان با دل های هواداران سپیدرود گره خورده و ما به جز پیروزی برابر تراکتورسازی به موضوع دیگری فکر نمی کنیم.
وی به مشکلات مالی تیم نیز اشاره و‌ خاطرنشان کرد: تیم های قدرتمندی همچون سپاهان، سایپا و پارس جنوبی جم را شکست داده ایم اما متاسفانه از سوی مالک باشگاه هیچ پاداشی برای تیم درنظر گرفته نشد و هم اینک نیز سه میلیون پول نداریم که پیراهن های آستین کوتاه بخریم و با آنها تمرین کنیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتور سازی تبریز عصر فردا (جمعه) در هفته بیست و ‌هشتم لیگ برتر در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.