سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دو تیم عصر جمعه هفته جاری 24 فروردین به مصاف هم می روند.
فرهاد خراسانی افزود: با توجه به شرایط جدول و وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت در جدول رده بندی، این تیم در این دیدار خانگی نیاز مبرم به پیروزی دارد و امیدواریم طرفداران همانند گذشته از سپیدرود حمایت کنند.
وی ادامه داد: سپیدرود برای اینکه شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر افزایش دهد در این بازی فقط باید به پیروزی برسد.
خراسانی در مورد اعتراض و اعتصاب بازیکنان سپیدرود نیز که در سایت های مختلف عنوان شده، اظهار کرد: بازیکنان به دنبال مطالبات خود هستند و کودتایی در بین نیست و امیدواریم که با پرداخت مطالبات آنان ، این مشکل نیز حل شود.
تا پایان هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور، تیم تراکتورسازی تبریز با 30 امتیاز در مکان دهم و سپیدرود رشت با 26 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

** مسابقات فوتسال لیگ برتر بانوان گیلان آغاز شد
دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر بانوان استان گیلان به میزبانی توتکابن رودبار آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این مرحله و در بازی های انجام شده، تیم فوتسال بانوان هیات خمام با نتیجه چهار بر سه ، تربیت سنگر را شکست داد؛ هیات لشت نشاء با نتیجه 2 بر صفر مغلوب چای ناطق لاهیجان شد و هیات رودبار نیز با سه گل برابر هیات صومعه سرا به برتری رسید.
در سیزدهمین دوره رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان استان گیلان هفت تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت و متمرکز با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.