به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) تیم ملوان بندرانزلی عصر سه شنبه در ورزشگاه تختی میزبان خونه به خونه بابل بود.
ملوانان در این بازی علیرضا حیدری، عبدالعظیم گوک، سعید سالارزاده، وحید حیدریه، پوریا غلامی، پژمان نوری، امین جهان کهن، ایمان با صفا، شهاب زندی، بابک مرادی و شهریار مغانلو را به سرمربیگری نادر دست نشان در اختیار داشتند و دراگان اسکوچیچ سرمربی اهل کرواسی تیم فوتبال خونه به خونه بابل ، ناصر سالاری، حمید کاظمی، سیدمحمد قریشی، رضا معقولی، محمد قاسمی‌نژاد، مهران امیری، میلاد ابطحی، محمدامین حاج محمدی، وفا هخامنش، فرشاد فرجی و روح الله باقری را به عنوان 11 بازیکن اصلی در مصاف با ملوانان به زمین مسابقه فرستاد.
قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری بود و تورج عیوض محمدی، مهدی سیفی و مهدی جبرئیلی او را در امر قضاوت این دیدار یاری می کردند.
پیش از آغاز مسابقه نادر دست نشان به همراه کادر فنی ملوان بندرانزلی به استقبال تیم میهمان رفت و بازی در هوایی مطبوع و آفتابی آغاز شد.
در نیمه نخست تیم خونه به خونه با نفوذ به خط دفاع ملوان قصد استفاده از عمق دفاعی و دستیابی به گل برتری را داشت اما در سوی دیگر میدان، بازیکنان ملوان با ارسال توپ از گوشه های میدان حملات بسیاری را تدارک و طراحی کردند اما تلاش دو تیم در نیمه اول این دیدار ثمری نداشت و این نیمه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم بازی، ملوانان متفاوت تر از نیمه قبل ظاهر شدند و با ایجاد موقعیت های زیاد و حملات بسیار از کناره ها بر روی دروازه تیم حریف و در نهایت انجام خطای پنالتی توسط مدافعان خونه به خونه بر روی بازیکن ملوان، بابک مرادی در دقیقه 77 گل برتری و پیروزی ملوانان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع میزبان به پایان رسید .
ملوانان در حال حاضر با کسب 49 امتیاز از 31 بازی انجام شده در رده ششم جدول رده بندی لیگ دسته دسته اول فوتبال کشور هستند و تیم خونه به خونه بابل نیز با 57 امتیاز از همین تعداد بازی جایگاه چهارم جدول رده بندی جام آزادگان را دارد.
ملوانان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و در هفته سی و دوم این رقابت ها ، 28 فروردین ماه جاری میهمان راه آهن تهران هستند و خونه به خونه بابل در همین روز میزبان شهرداری ماهشهر است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.