به گزارش خبرنگار ایرنا دراگان اسکوچیچ سرمربی اهل کرواسی تیم فوتبال خونه به خونه بابل عصر سه شنبه در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار کرد: از بازی امروز تیمم راضی نیستم و بدتر از همه اینکه علت باخت در بازی امروز را نمی‌دانم .
وی افزود: اگر با سه گل خورده بازی را از دست می دادیم هیچ اشکالی نداشت اما این باخت مورد قبول من نیست.
اسکوچیچ با تاکید براینکه بازیکنان تیم باید با شهامت بیشتری در زمین مسابقه حاضر شوند، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به لیگ برتر نیازمند پیروزی در سه بازی پیش رو هستیم و بازیکنانم با درس گرفتن از این شکست، باید جنگنده تر ظاهر شوند.
وی با اشاره به مصدومیت چند تن از بازیکنان کلیدی تیم گفت: مصدومیت ها را برای فرار از شکست بهانه نمی کنم اما انرژی بازیکنانم در بازی امروز کافی نبود.
سرمربی خونه به خونه در پاسخ به اینکه ملوانی که خود سرمربی آن بود با ملوان امروز را چگونه مقایسه می کند، گفت: ملوانی که من هدایت آن را برعهده داشتم تیم خیلی بهتری از ملوان امروز بود.
اسکوچیچ افزود: خیلی چیزها در مورد ملوان می دانم اما فعلا وظیفه من تنها هدایت تیمم و دستیابی به هدف مورد نظر باشگاهم برای صعود به لیگ برتر است ولی ملوان شایسته جایگاه بهتری در فوتبال است.
به گزارش خبرگار ایرنا ، در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی میزبان خونه به خونه بابل بود که در نهایت توانست با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد.
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.