به گزارش خبرنگار ایرنا امیر جانبازی روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان لاهیجان اظهار داشت: با پیگیری های امام جمعه و بدنبال بازدید میدانی استاندار گیلان از محور لاهیجان به لنگرود، بزودی احداث دوربرگردان در مسیر مقابل بیمارستان میلاد آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: حجم بالای ترافیک در این محور، موجب می شود که در انتقال بیماران به بیمارستان سرعت بیشتری داده و بخشی از حجم بالای ترافیکی میدان شیخ زاهد بویژه در ایام تعطیلات کاسته شود.
جانبازی در بخش دیگری از سخنانش از تلاش های نیروی انتظامی و پلیس راه و راهور هنگام سفرهای نوروزی که زمینه ساز تسهیل در آمد و شد مسافران و گردشگران و همچنین کاهش تصادفات برون و درون شهری شد، قدردانی کرد.
به گفته فرماندار لاهیجان، آمار مقایسه ای تصادفات تعطیلات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته نشان می دهد که مدیریت ترافیکی مناسبی در شهرستان اعمال شد که حاصل آن کاهش 16 درصدی تصادفات جرحی، کاهش 27 درصدی مجروحان در حوزه شهری و کاهش 25 درصدی تصادفات برون شهری بوده است.
وی خواستار شناسایی مناطق حادثه خیز شهرستان شد و افزود: لازم است علاوه بر مناطقی که شناسایی شده، نقاط کور و حادثه خیز دیگری که ممکن است وجود داشته باشد، مورد ارزیابی قرار گیرد.
در این جلسه مشکلات ترافیکی محور سیاهکل به بازکیاگوراب لاهیجان، تعویض تیرهای برق در معابر عمومی و جلوگیری از سوار کردن مسافران در مسیر کمربندی لاهیجان نیز مطرح شد.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.