مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جریان هفته ششم این رقابتها، تیم گیلانمهر فومن به پیروزی و تیم داماش گیلان به نتیجه مساوی دست یافتند.
علیرضا وهابی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابتها، تیم فوتبال گیلانمهر فومن مهمان خود تیم مقاومت تهران را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.
وی ادامه داد: تیم فوتبال گیلانمهر فومن در این بازی برتر از حریف خود ظاهر و با به ثمر رساندن یک گل و کسب هر سه امتیاز، پیروز شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم فوتبال داماش گیلان دیگر نماینده استان هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم در بندرعباس با تیم شهرداری این شهر به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: تیم داماش گیلان که در هفته پنجم این مسابقات شکست تلخی را برابر شاهین شهرداری بوشهر متحمل شده بود، در این بازی خارج از خانه به یک مساوی ارزشمند دست یافت.
وهابی اضافه کرد: تا پایان هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم گیلانمهر فومن با کسب هفت امتیاز در مکان پنجم و تیم داماش گیلان نیز با کسب 9 امتیاز در مکان سوم جدول گروه خود قرار دارند.
در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.