به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر رشت به خبرگزاری ایرنا، سیدامیرحسین علوی در مراسم تجلیل از خیرین فعال در حوزه های اجتماعی در صحن شورا اظهار کرد: ردیف های بودجه قابل توجهی نیز در طول سال برای کمک به سایر فعالیت های اجتماعی اختصاص داده می شود.
وی با اشاره نگرش اعضای شورای پنجم رشت به حمایت از مجموعه های خیریه و مردم نهاد خاطرنشان کرد: فعالیت های خیریه باید هدفمند و در راستای خودکفایی و توانمند سازی اقشار آسیب پذیر هدایت شود.
رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت تصریح کرد: در شورای پنجم بیش از اعمال هر دیدگاهی به اتخاذ تصمیمهای کارشناسی و کاربردی بر پایه تحقیقات علمی توجه می شود.
علوی اظهار داشت: حضور فعال خیرین به صورت منسجم و در قالب سمن ها همواره موجب اتفاقات خوبی در حوزه رفع آسیب های اجتماعی شده و نتایج مثبت آن باعث ایجاد انگیزه در مسئولان و متولیان امر شده است.
وی با بیان این که مردم رشت هرگاه و در هر حوزه ای که احساس نیاز کنند با روحیه جهادی و انقلابی خود پیش از مسئولان دست به کار شده و اتفاقهای بزرگی را رقم می زنند، اضافه کرد: این شور و نوعدوستی مردم ظرفیتی قابل توجه است که بایستی از آن به نحو احسن استفاده کرد.
در این مراسم جمعی از اعضای خیریه های فعال در حوزه اجتماعی تجلیل شدند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.