فرهاد خراسانی روز یکشنبه پس از شکست تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر ذوب آهن اصفهان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: البته از شکست برابر ذوب آهن بسیار ناراحتیم اما به هر حال شکست نیز جزئی از فوتبال است و باید با آن کنار آمد و به فکر بازی های بعدی باشیم.
وی بیان کرد: در دیدار برابر ذوب آهن کادر فنی و بازیکنان سپیدرود رشت نهایت تلاش خود را برای کسب نتیجه مطلوب و معقول انجام دادند و گرچه نتوانستند نتیجه مورد هدف را کسب کنند، اما باشگاه از زحمات آنان تقدیر و تشکر می کند.
خراسانی به مطالبات بازیکنان سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این حق را برای بازیکنان قائل هستیم که نگران مطالبات خود باشند چون فوتبال، شغل حرفه ای آنان و محل امرار معاش بازیکنان است.
وی یادآور شد: باشگاه سپپیدرود در بعضی موارد نسبت به بازیکنان تاخیر جزئی در پرداخت مطالبات داشته اما این تاخیر به معنای عدم ایفای تعهدات و یا عدم پرداخت تلقی نمی شود.
خراسانی با اشاره به سه دیدار باقی مانده تا پایان لیگ گفت: در بازی های آینده به خصوص در دو دیدار خانگی ، باید روی موفقیت و درنظر گرفتن احساسات و رضایت طرفداران تمرکز کنیم و در این راستا ، بیش از پیش نیازمند حمایت مسئولان و طرفداران تیم هستیم.
تیم فوتبال سپیدرود رشت روز گذشته (شنبه) در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور با نتیجه سه بر صفر مغلوب ذوب آهن اصفهان شد و با همان 26 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.