بهرام پورضرب روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این میزان گوشت فاسد از 25 اسفند تا 17 فروردین ماه جاری با 185 مورد بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و رستوران های بین راهی کشف و ضبط شد.
وی افزود: شبکه دامپزشکی آستارا در طول سال علاوه بر گشت های مستقل، گشت های مشترک را با همکاری ادارات شبکه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، شیلات، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می دهد.
وی فروش مرغ و اردک محلی زنده، پرکنده و بدون رعایت موازین بهداشتی را ممنوع اعلام کرد و افزود: عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی، بیماری های مسری از قبیل آنفلوانزا و عفونت های دستگاه گوارشی را شایع می کند.
49 واحد قصابی و 95 واحد مرغ فروشی در آستارا فعال است.

** پارسال یک هزار و 804 پرونده تخلف صنفی در آستارا تشکیل شد
رئیس اداره تعزیرات حکومتی آستارا گفت: یک هزار و 804 پرونده تخلف صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا در سال گذشته در این شهرستان تشکیل شد و متخلفان به 13 میلیارد و 233 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
محمد احمدی مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هزار و 363 متخلف حوزه اصناف به پرداخت پنج میلیارد ریال و 253 متخلف عرضه مواد غیر بهداشتی و فاسد به پرداخت 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
وی اظهار کرد: بیشترین جریمه به پرونده های قاچاق کالا مربوط بود و 188 عامل قاچاق به پرداخت هفت میلیارد و 733 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و پنج هزار واحد صنفی در آن فعال است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.