رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ساختمان آدینه هیچ ربطی به رهبری ندارد و بعدازاینکه آیت الله فلاحتی این مسئولیت را پذیرفتند اداره آن بر عهده ایشان است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با تبریک ولادت امام علی (ع) اظهار کرد: در روایات آمده است که حق همیشه با علی (ع) است و علی (ع) همیشه با حق است و لذا بعد از حق جزء گمراهی چیز دیگری و نیست.

وی با اشاره به فرارسیدن مبعث رسول اکرم (ص) گفت: ظهور حضرت مهدی (عج) در روز جمعه خواهد بود و امروز روز جمعه است و منتظر ظهور ایشان هستیم که با دستانشان عدالت در جامعه گسترانده شود.

محمدی گلپایگانی  افزود: انقلاب اسلامی ایران در این 40 سال بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشته که با رهبری امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان با توطئه‌ها یکی پس از دیگری مقابله شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کشور از جوانانی که شهادت را هدف خود می‌دانند مملو بوده و دشمنان به همین دلیل نمی‌توانند به آن آسیب بزنند خاطرنشان کرد: رهبری در سال گذشته دو نامه به جوانان غرب نوشتند و فرمودند اسلام را از مدرک اصلی آن یعنی قرآن کریم بشناسید چراکه اسلام دین گذشت، مهربانی و عطوفت است.

وی با اذعان به اینکه در گیلان و رشت شخصیت‌های مبارز زیادی ازجمله مرحوم آیت‌الله احسان‌بخش وجود داشته است گفت: ایشان در زمان تصدی نمایندگی ولایت‌فقیه خدمات زیادی داشته و چنان سکان هدایت استان را بر عهده داشتند که منجر به راه‌اندازی قریب به چهار هزار و ۲۵۰ کامیون حمایت از رزمندگان اسلام به جبهه‌های حق علیه باطل شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تقدیر از خدمات آیت‌الله قربانی در زمان تصدی‌گری افزود: ایشان طی نامه‌ای که به رهبری نوشتند گفتند که دیگر قادر نیستم در نماز جمعه حاضر شوم؛ حضرت آقا نیز  با استعفای ایشان موافقت کردند.

وی با بیان اینکه برخی از اتفاقات منشأ آن در خارج از کشور است افزود: شبهه افکنی در خصوص ساختمان آدینه اتفاق افتاد که تدبیر بر این است که در احقاق حقوقی که کسانی که دارای حق هستند صورت گرفته و به حقوق خود دست پیدا کنند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به سخن آیت‌الله قربانی مبنی بر اینکه این ساختمان مربوط به رهبری است که شبهاتی ایجاد کرده بود گفت: حضرت آقا چند روز پیش فرمودند که من اصلاً از این ساختمان خبر نداشتم.

وی با بیان اینکه مقصود آقای قربانی این بود که این ساختمان مربوط به نماز جمعه است و خود و بیتشان از آن منفعتی ندارند تصریح کرد: این ساختمان هیچ ربطی به رهبری ندارد و بعدازاینکه آقای فلاحتی این مسئولیت را پذیرفتند اداره آن بر عهده ایشان است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه حجت‌الاسلام فلاحتی دارای صلاحیت‌های ارزشی و علمی است و مورد شناخت مردم گیلان بودند گفت: هرچه لازمه نماینده ولی‌فقیه است ایشان دارند که مطلوب است مردم حمایت کنند و صف‌ها را در نماز جمعه متراکم‌تر کنند.

وی با ابلاغ سلام گرم رهبری معظم به مردم گیلان و رشت افزود: از اختلافات به‌شدت بپرهیزید و بدانید که امام‌جمعه برای همه است چراکه اتحاد و یکدلی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.