فرماندار ماسال با تاکید بر اینکه باید جوانان و بانوان را وارد گود مدیریت کنیم، عنوان کرد: از بین مدیران شهرستان قطعا از بانوان و جوانان استفاده خواهیم کرد .

به گزارش ایلنا از ماسال، محمدجواد عامر در نشست مشترک با حامیان دولت در شهرستان ماسال با بیان اینکه برای سال جاری برنامه ویژه ای با مهیاکردن مدارس و سالن های ورزشی سطح شهرستان و نظارت ویژه بر کنترل قیمت اجاره بهای منازل برای مسافران و گردشگران خواهیم داشت، گفت: گردشگر و مسافر نباید مجبور شود برای یک شب اجاره منزل معمولی بیش از 500 هزار تومان بپردازد که دیگر حاضر نشود به ماسال سفر کند .

فرماندار ماسال گفت: برای راه دسترسی و پیشرفت غار آویشو تاکنون با چندین سرمایه گذار صحبت‌هایی را انجام دادیم که به نتایج خوبی هم رسیده ایم که سعی خواهیم کرد برای این توسعه و بهبود سرویس دهی غار اقدامات مناسبی انجام دهیم.

عامر با تاکید بر اینکه باید جوانان و بانوان را وارد گود مدیریت کنیم، اعلام کرد: از بین مدیران شهرستان قطعا از بانوان و جوانان استفاده خواهیم کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای انتخاب و بررسی عملکرد مدیران ادارات 5 محور اصلی اجرای منویات رهبر معظم انقلاب،حرکت در راستای اهداف و سیاست و برنامه های دولت، هدفمند بودن و دارای برنامه بودن مدیر، رضایتمندی مردم، سلامت نفس و دست پاکی را در نظر می‌گیرم، خاطرنشان کرد: اگر مدیری توانست در این موارد همگام و همراه باشد چه اصلاح طلب باشد و چه اصولگرا فرقی نمی کند ما به همکاری مان ادامه می دهیم اما با توجه به سه ماهی که در ماسال بودم متاسفانه شاهد کم کاری برخی مدیران بودم که از اوایل اردیبهشت به تدریج با این مدیران به شدت برخورد خواهم کرد .

فرماندار ماسال در ادامه با بیان اینکه مراسم کلنگ زنی موزه مردم شناسی ماسال را در همین ماه یا نهایتا ماه آیندعه اجرا خواهیم کرد، افزود: همچنین زمین برای نصب تصفیه خانه فاضلاب مشخص شده که با توجه به مشکلات کوچکی که دارد انشاا… بزودی مشکل آن را هم حل خواهیم کرد.

عامر در پایان خاطرنشان کرد: مجوز نصب 4 تابلو با نام ماسال و مسافت و مسیر دسترسی به ماسال را در سطح جاده های استان را اخذ کردیم که در سال جاری نصب خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.