محمد رضا نارک کار عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته پنج و هشت دهم درصد شد از نظر متوسط تردد ساعتی در استان را نشان می دهد.
وی به آمار ورودی و خروجی به تفکیک اشاره و بیان کرد: همچنین طی مدت یاد شده؛ یک میلیون و 678 هزار و 149 وسیله نقلیه وارد استان شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده افزایش 20 درصدی است.
وی اضافه کرد: از بیست و سوم ماه گذشته تا پایان وقت چهاردهم ماه جاری؛ یک میلیون و 647 هزار و 540 وسیله نقلیه از استان خارج شده است که 28 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.
نازک کار بیشترین میزان ورودی به استان را از بیست و سوم اسفندماه گذشته تا پایان وقت چهاردهم ماه جاری از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با میزان تردد 882 هزار و 712 وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر-چابکسر با میزان تردد 984 هزار و 587 وسیله نقلیه عنوان کرد.
وی گفت: از ابتدای طرح نوروزی راهداری گیلان ؛ ساعت اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 بوده و متوسط سرعت وسائط نقلیه در ساعت اوج 73کیلومتر بر ساعت بوده است.
طرح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با 482 نیروی راهدار در قالب 41 گروه راهداری از بیست و سوم اسفندماه گذشته آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.