همزمان با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، چهارمین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت ارایه خدمات پزشکی و امدادی راهی مناطق زلزله زده کرمانشاه شد.

به گزارش ایلنا از رشت، همزمان با پایان یافتن ایام تعطیلات نوروزی، چهارمین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شامل: 6 پزشک عمومی و 5 تکنسین فوریت های پزشکی به همراه 5 دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات و تجهیزات لازم جهت ارایه خدمات امدادی و پزشکی، به مناطق زلزله زده شمال غرب کشور، اعزام شدند.

شاهرخ یوسف زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در مراسم اعزام این تیم درمانی به استان کرمانشاه، گفت: پس از وقوع زلزله دلخراش در شمال غرب کشور، دانشگاه علوم پزشکی گیلان جزو اولین دانشگاه های کشور بود که با تشکیل ستاد بحران مبادرت به اعزام نیروهای درمانی و امدادی به مناطق زلزله‌زده کرد و پس از آن نیز تا پایان سال 96 از سوی این دانشگاه، جمعا سه تیم درمانی به مناطق زلزله زده اعزام شدند و توانستند با استقرار در بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی به مردم زلزله زده آن مناطق خدمات درمانی ارایه کنند.

 شاهرخ یوسف‌زاده، تصریح کرد: تیم درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با توجه به اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و نظر موافق وزارت بهداشت، 15 الی 22 فروردین ماه با حضور در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب، به کمک آسیب دیدگان خواهد شتافت .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.