مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: سه نفر متخلف با ایجاد حریق عمدی در حجت محله لیسار تالش باعث تخریب و سوختن هزار متر مربع از مراتع جنگلی منطقه شدند.

به گزارش ایلنا از تالش، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان بیان کرد: سه نفر متخلف با ایجاد حریق عمدی در حجت محله لیسار تالش باعث تخریب و سوختن هزار متر مربع از مراتع جنگلی منطقه شدند.

قربانعلی محمدپور تصریح کرد: با حضور ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان، این افراد بازداشت و تحویل کلانتری لیسار شدند و حریق مهار شده است و خسارات ناشی از آن در حال برآورد و بررسی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه سودجویان با ایجاد حریق‌های عمدی در برخی مناطق و اراضی طبیعی ملی سعی در تصاحب و تعدی به این مناطق را دارند،ادامه داد: با هوشیاری ماموران یگان حفاظت استان با این اقدامات برخورد جدی و قانونی می شود.

محمدپور از همه شهروندان و اهالی مناطق و دوستداران محیط زیست درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی مانند زمین خواری در مناطق طبیعی و اراضی ملی مراتب را با شماره تلفن 1540 سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست یا ادارات محیط زیست شهرستان و پاسگاه های محیط بانی اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.