علی رسولی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این مقدار کشفیات در بیش از یک هزار و 789مورد بازرسی از اماکن عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان در سال گذشته به دست آمده است .
وی افزود: سه واحد متخلف نیز با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در بندرانزلی در سال گذشته پلمپ شد.
رسولی یاد آور شد: طی سال 96 ، بیش از شش هزار و 703 نوبت سر واکسیناسیون برای مقابله با بیماری های دامی از قبیل تب برفکی ، شاربن (سیاه زخم) ، بروسلوز ( تب مالت) ، هاری و ... در دامداری ها و روستاهای شهرستان انزلی انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: به منظور نظارت بیشتر بر تولیدات مرغداری ها در سال گذشته بیش از چهار میلیون و 660 هزار قطعه مجوز جوجه ریزی برای مرغداری های انزلی توسط شبکه دامپزشکی این شهرستان صادر شد.
وی با اشاره به شرایط بندر انزلی از نظر واردات و صادرات کالا و فرآورده های مختلف دامی و گیاهی تصریح کرد: شبکه دامپزشکی انزلی با استقرار پست قرنطینه دامی در محوطه اداره بنادر و دریانوردی ، نظارت بر واردات و صادرات اقلام مربوط به حوزه دام و طیور را برعهده داشت.
رئیس شبکه دامپزشکی بندرانزلی همچنین گفت: طی سال گذشته برای واردات بیش از 512میلیون و262 هزار کیلوگرم نهاده های خوراک دام از قبیل جو دامی ، ذرت دامی ، ارزن و کنجاله مجوز صادر که پس از انجام نمونه گیری و آزمایشات لازم بر روی کالاهای وارداتی ، ترخیص و گواهی حمل آن به مقاصد مصرف صادر شد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.