به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین علوی غروب شنبه در آخرین جلسه سال 96 شورای اسلامی کلانشهر رشت اظهار کرد: فعالیت بار دیگر بزرگترین آبنمای موزیکال کشور به شهردار تاکید شده که حتما در نوروز انجام شود.
فاز اول بزرگترین آب نمای موزیکال کشور اردیبهشت امسال در بوستان ملت رشت افتتاح شده بود که بعد از مدتی، فعالیت آن متوقف شد و اکنون غیرفعال است.
رئیس شورای اسلامی رشت در ادامه سخنانش در جلسه شورا اظهار کرد: امروز فضای همدلی و همراهی بین اعضای شورای اسلامی و مجموعه شهرداری این کلانشهر، فضایی استثنایی و فرصت مناسب برای پیشرفت رشت است.
وی با اشاره به تصویب طرح هایی در سال 96 در صحن شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: فروش اوراق خدمات برای پیمانکاران و مودیان شهرداری یکی از مهمترین این طرح ها بود که فرصتی برای پیمانکاران برای وصول مطالباتشان و بهره مندی از تخفیف های در نظر گرفته شده در این طرح است.
علوی با اشاره به همکاری شورای اسلامی رشت با شهرداری در تصویب طرح ها و لوایح درخواستی این مجموعه خاطر نشان کرد: در قبال تمام این همراهی، انتظار ما رفع مشکلات است.
وی با بیان اینکه وجود چاله هایی در این کلانشهر زیبنده نیست ، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری بایستی برای رفع مشکلاتی این چنینی در رشت اهتمام داشته باشد.

* رسانه ها برای پوشش خبری نیازی به دعوت ندارند
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه بیان داشت: رسانه ها برای پوشش خبری نیازی به دعوت ندارند و بایستی همه جا بدون دعوت حضور داشته باشند.
فرهام زاهد خاطر نشان کرد: امروز رسانه ها و دنیای مجازی ابزار قدرت جامعه مدرن هستند و نقش مهمی در انتشار سریع اطلاعات دارند، بنابراین نقش آنها در جامعه کاملا روشن است.
وی با اشاره به تاخیر جلسه های شوراهای اسلامی کلانشهر رشت به ویژه تاخیر دو ساعته هفته گذشته و گله مندی برخی از خبرنگاران از این تاخیرها تصریح کرد: خبرنگاران برای ما عزیز هستند، تاخیر در جلسات برای ما قابل قبول نیست.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 11 عضو دارد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.