به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان در فرمانداری آستارا افزود: هدف از دولت الکترونیک بهبود کارایی مسئولان، مدیریت اطلاعات، ارائه خدمات بهتر و اختیار بیشتر به مردم از طریق مشارکت آنان در تصمیم گیری های عمومی است و مدیران دستگاه ها تا 20 فروردین ماه سال آینده ، برنامه های تحقق دولت الکترونیک را به فرمانداری ارائه دهند.
وی اضافه کرد: ابتکار عمل مدیران در تصمیم گیری ضروری است و باید به موضوعات مختلف، نگاه تحول آفرین داشته باشیم و صیانت از امنیت عمومی و رعایت حقوق شهروندی در اولویت خدمات رسانی قرار گیرد و در سال جدید به درخواست های اداری مردم در کمترین زمان پاسخ داده شود.
رنجکش ادامه داد: در سال جدید ساماندهی طرح های سالمسازی ساحل آستارا با هدف توسعه زیرساخت های گردشگری با جدیت، پیگیری و اعتبارات دولتی خوبی برای این امر تامین خواهد شد.
وی با بیان اینکه آستارا، رشت، انزلی و لاهیجان به عنوان شهر شب های روشن استان گیلان معرفی شده اند، تصریح کرد: از جاذبه های آستارا برای ماندگاری بیشتر گردشگران و اشتغال پایدار استفاده شود و دستگاه های متولی، پیش از تعطیلات نوروز، به جمع آوری زباله و پاکسازی مناطق گردشگرپذیر اقدام کنند.
امام جمعه آستارا نیز در این جلسه گفت: مسئولان در سال جدید با انگیزه مضاعف برای خدمت رسانی به مردم حاضر شوند و تکریم ارباب رجوع در اداره های این شهرستان جدی گرفته شود.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: باید در برخی از اداره ها به رعایت حجاب بیشتر توجه شود و مردم به خوبی و با اخلاق حسنه در نهادها ، استقبال و هدایت شوند و پلیس و متصدیان واحدهای صنفی در برخورد با گردشگران، موارد اخلاقی را رعایت کنند.
سرهنگ امین پیشه گر جانشین فرمانده انتظامی آستارا نیز در این جلسه گفت: تا 13 فروردین ماه مجوز حمل چوب در محورهای مواصلاتی آستارا صادر نمی شود و در صورت مشاهده، با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی افزود: سرقت، 2 درصد و نزاع و درگیری هشت درصد در شهرستان آستارا نسبت به سال 95 کاهش یافته و امیدواریم شهروندان و گردشگران، نکات ایمنی و ترافیکی را در مسافرت های نوروزی رعایت کنند.
در پایان از هشت نفر از مدیران فعال و دارای همکاری بیشتر با فرمانداری تجلیل شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.