به گزارش خبرنگار ایرنا علی اصغر جمشیدنژاد روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: با توجه به نوع خواسته های متعدد و محدودیت منابع مالی باید برای رسیدگی به نیازها و اولویت بندی رسیدگی به مشکلات موجود دردستور کار مسئولان باشد.
وی با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای کمک به تکمیل پروژه های عمرانی و اقتصادی دولت در استان افزود: نباید اینگونه تلقی شود که همه امور بر عهده دولت است بلکه نیازمندیم که با فراهم سازی شرایط لازم و حمایت های قانونی، از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه های مختلف دولتی بهره مند شویم.
جمشیدنژاد با تاکید بر لزوم معرفی و برجسته کردن مزیت های رقابتی شهرستان بندرانزلی برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی تصریح کرد: برای رونق اقتصادی استان و انجام فعالیت های موثر درراستای رونق کسب و کار و معیشت مردم باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب فعالیت های مشارکتی استفاده شود.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات در راستای رونق اقتصادی بر اساس اولویت های موجود گفت: گیلان ظرفیت های بسیار خوبی در تولید و صادرات محصولات کشاورزی دارد که با اطلاح الگوها و رعایت استانداردهای لازم و روش های بهینه سازی تولیدات کشاورزی می توان از آنها بهره گرفت.
معاون استاندار گیلان با اشاره به وجود مجموعه ای از انواع محصولات کشاورزی در گیلان تصریح کرد : با هم افزایی و ارائه راهکارهای لازم در راستای دستیابی به نتیجه مطلوب باتوجه به نگاهی که دولت نسبت به حل مشکلات دارد ، می توان رضایت حداکثری مردم را به دست آورد .
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.