محمدرضا نازک کار روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 129شرکت حمل و نقل مسافر استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
وی اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با هدف نظارت و برنامه ریزی بر جابجایی مسافران طرح هایی را بر اساس بررسی و تحلیل آمار و اطلاعات سال گذشته پیش بینی کرده که امیدواریم با اجرای آنها ، بتوانیم سفری شاد، راحت و ایمن را برای مسافران نوروزی استان فراهم کنیم.
نازک کار به آدرس اینترنتی پیش فروش بلیط ها اشاره و اضافه کرد: مسافران و گردشگران می توانند برای تهیه پیش فروش بلیط ها به آدرس اینترنتی سایت استانی و www.payaneh.ir سامانه کشوری مراجعه و نسبت به خرید بلیط مورد مقصد خود اقدام کنند.
به گفته نازک کار، شهروندان می توانند به صورت حضوری بلیط های نوروزی را از طریق مراجعه به پایانه های عمومی و دفاتر فروش بلیط در سطح شهر تهیه کنند.
وی همچنین به اعزام گروه های گشت محسوس و نامحسوس این اداره کل برای کنترل بر نحوه فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافربری به سراسر استان در ایام اجرای طرح نوروزی اشاره و بیان کرد: شماره تلفن 33110154 و کانون انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر با شماره تلفن 33587811 آماده رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران و شکایات هستند.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.