فرماندار رودسر با اشاره به وضعیت کنونی کارخانه کمپوست این شهرستان و جوابگو نبودن مناسب به بحث زباله‌های منطقه گفت: برای حل مشکلات زباله شهرستان نیازمند راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز هستیم.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در نشست با اعضای شورای شهر رودسر، شوراها را رابط بین مردم و حاکمیت خواند و اظهار کرد: نقش شوراها در حل مشکلات مردم بسیار حائز اهمیت بوده و به‌عنوان مجلس شهری و روستایی مطرح هستند.

وی خطاب به اعضای شورای شهرستان رودسر گفت:  شما به‌عنوان نمایندگان مردم باید پیگیر مطالبات آنان باشید. ما هر جا از این ظرفیت‌ها استفاده کردیم توانستیم به موفقیت نزدیک و رضایت مردم را جلب کنیم.

فرماندار رودسر اشرافیت به قانون را مورد تأکید اعضای شورای این شهرستان قرار داد و گفت: هرقدر آشنایی ما با قوانین و مقررات بیشتر شود اقتدار و قدرت ما برای حل مشکلات و کمک به امور زیادتر خواهد شد.

وی یکی از مشکلات جامعه را تعارفات متداول در جامعه خواند و تصریح کرد: مردم دارای حق‌ و حقوقی هستند و ما نمی‌توانیم آن را معامله، مسامحه و یا ضایع کنیم یکی از وظایف ما مسئولان این است که بین مردم باشیم دغدغه‌ها و درد و دل آن‌ها را بشنویم و برای حلشان تلاش کنیم.

وارسته از پیشرفت 60 درصدی سد پلرود خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه مشکلات آب شرب و کشاورزی مردم منطقه حل خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود این سد تا سال 97 آبگیری و در سال 98 به بهره‌برداری برسد.

وی بر لزوم حساسیت بیشتر مسئولان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای مدیریت بهتر مشکلات رودسر تأکید کرد و گفت: می‌توان برای حل مشکلات آموزشی، کشاورزی و غیره از کشورهای پیشرو الگوبرداری کرد.

فرماندار رودسر با اشاره به وضعیت کنونی کارخانه کمپوست این شهرستان و جوابگو نبودن مناسب به بحث زباله‌های منطقه افزود: برای حل مشکلات زباله شهرستان نیازمند راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز هستیم.

وی با اشاره به اینکه محلات محروم و کم برخوردار باید از اولویت‌های مسئولان باشد تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید ایجاد توسعه و عدالت اجتماعی است و ما باید بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های خود این سیاست را لحاظ کنیم.

وارسته با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما و مشکلات کم‌آبی برای کشاورزان افزود: تاکنون کشاورزان رودسری توانسته‌اند با استفاده از نزولات جوی 85 درصد از مزارع خود را زیر کشت زمستانه ببرند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان اسفندماه امسال این رقم به بیش از 95 درصد برسد.

وی گفت: با کمک همه دستگاه‌های مرتبط تلاش می‌کنیم تا کشاورزان ما با کمترین مشکلات مواجه شوند.

 فرماندار رودسر به ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری منطقه اشاره کرد و افزود: باید برای توسعه، عمران و آبادانی این شهرستان همه ید واحده شویم و کنار هم قرار گیریم تا این شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.