به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حمید اباذری پنجشنبه شب در این مراسم بیان کرد: انقلاب اسلامی پس از 40 سال با همان هدف امام خمینی که همواره ظلم ستیزی بود، به مسیر خود ادامه می دهد و سربازان امروز دفاع از انقلاب، همان کودکان حضرت روح الله هستند و اکنون با اهدا خون خود در تمامی عرصه ها عظمت آفریده اند .
وی ادامه داد: در جبهه اسلحه کار نمی کند بلکه قدرت ایمانی حرف اول را می زند بطوری که در دوران پرافتخار دفاع مقدس شهدا این مهم را ثابت کردند و اجازه جدا شدن یک وجب از خاک کشور را ندادند .
سردار اباذری با اشاره به اینکه تاریخ هرگز نمی تواند رشادت شهدا را از یاد ببرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی اولین قدرت منطقه است و امنیت و اقتدار ایران را مدیون خون پاک شهدا هستیم.
وی در خاتمه سخنانش، با بیان اینکه مشکلات کشور رفع شدنی است، افزود : بسیاری از مشکلات در کشور با اعتماد به جوانان حل شده و باید در مسائلی همچون معیشت مردم و اقتصاد هم از ظرفیت جوانان استفاده شود.
همچنین در این مراسم از کتاب 33 در زمینه زندگی نامه و تصاویر شهدا رونمایی شد.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و 542 شهید در دوران دفاع مقدس و سه شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
7292/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.