به گزارش خبرنگار ایرنا، ولی داداشی عصر شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران خبرگزاری ها در رشت افزود: در این طرح موانع قانونی و شرعی دیده شده، امید است که نظر شورای نگهبان را تامین کنیم و به جایی برسیم تا اموالی که واقعا نامشروع بوده، به بیت المال برگردد.
وی خاطر نشان کرد: کلیات این طرح خوب است، حتما موانعی هم وجود دارد که بایستی در کمیسیون قضایی بررسی شود و ممکن است در کمیسیون های فرعی از جمله اصل 90، اجتماعی، امنیت ملی و سیاست خارجی نیز ورود کند.
وی اظهار کرد: بر اساس سخنان امیرالمومنین (ع) ، عدالت زیربنای حاکمت است بنابراین اگر در جامعه ای عدالت نباشد، آن جامعه پویا و زنده نخواهد بود.

**از ظرفیت های گیلان به نحو احسن استفاده نشد
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تشبیه گیلان به کویری سبز اظهار کرد: از ظرفیت های استان به نحو احسن استفاده نشده است.
وی با اشاره به هشت کشور ساحلی در دریای خزر اظهار کرد: در جذب گردشگر در این بخش تقریبا صفر هستیم در حالی که از ظرفیت های لازم برخورداریم اما نتوانستیم از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

** اهمیت شروع به کار بارانداز آستارا - آستارا
داداشی با اشاره به پروژه راه آهن آستارا - آستارا و اهمیت شروع به کار بارانداز آستارا - آستارا و نقش آن در تحول اقتصادی تصریح کرد: به راه آهن جمهوی اسلامی پیشنهاد کرده ایم که یک قطار مسافربری نیز وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: در پروژه فاضلاب آستارا در سال جاری، 28 میلیارد تومان از دولت گرفته ایم که کلنگ زنی می شود.
وی با بیان این که در برنامه توسعه پنجم دو سد لاستیکی در آستارا داشتیم، اضافه کرد: با پی گیری های لازم مجوز احداث یک سد لاستیکی خارج از برنامه های توسعه از وزارت نیرو دریافت کردیم.
وی بیان داشت: بازگشایی راه گردشگری آبشار لاتون از آرزوهای مردم لوندویل آستارا بود که اعتبارات لازم در این زمینه را گرفته ایم و در حال تعریض جاده هستیم.
7286
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.