به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا در این رقابت ها در ورزشگاه وحدت آستارا، تیم پاس شمیرانات البرز با نتیجه سه بر یک بر تیم البرز زنجان پیروز شد و سپیدرود رشت با نتیجه چهار بر صفر، گسترش فولاد مشهد را شکست داد و مقاومت آستارا با نتیجه 2 بر یک از شهرداری انزلی شکست خورد.
در نیمه دوم مسابقه تیم مقاومت آستارا و شهرداری انزلی، تیم انزلی با یک گل پیش افتاد و داور بعد از وقوع خطا بر روی یکی از بازیکنان این تیم، به نفع تیم آستارا ضربه پنالتی اعلام کرد و بازیکنان و مربیان تیم انزلی اعتراض کردند و داور، یکی از بازیکنان و 2 نفر از مربیان آن را اخراج کرد و گل دوم این تیم در وقت اضافه به ثمر رسید.
تک گل تیم مقاومت آستارا را امیرحسین شرق زاد از روی نقطه پنالتی و گل های تیم شهرداری انزلی را سجاد قاصدی و مهدی رهنما به ثمر رساندند و قضاوت این بازی بر عهده حسین حیدری، حسین دامچی و عباس عسگری بود.
45 تیم در هشت گروه در مسابقات فوتبال لیگ مناطق امیدهای کشور در آستارا رقابت می کنند و بازی های گروه دوم این مسابقات با شرکت تیم های مقاومت آستارا، پاس شمیرانات البرز، گسترش فولاد مشهد، سپیدرود رشت و شهرداری انزلی از 15 اسفندماه آغاز شده و تا 19 این ماه ادامه دارد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و حدود سه هزار و 500 ورزشکار دارد.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.