سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا غروب پنجشنبه در حاشیه این آئین در مزار شهدای گمنام این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: جانفشانی شهدا، دلاوری‌ رزمندگان و فداکاری مادران و همسران شهدا موجب پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ‌شده است.
حجت الاسلام ابراهیم حاتمی افزود: مادران و همسران شهدا با تقدیم فرزندان و عزیزان خود در راه خدا و اسلام، پایه‌های انقلاب اسلامی را محکم کردند.
وی ادامه داد: فداکاری و ایثار زهرا (س)، تصویری زیبا از عشق به خاندان عصمت و طهارت(ع) را به نمایش گذاشته است و باید الگوی بانوان جهان اسلام باشد.
گلباران مزار شهدای گمنام از دیگر بخش های این آئین بود.
شهرستان آستارا 166 شهید را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

**کاروان مددجویان آستارا راهی حرم رضوی شدند
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) 86 نفر از مددجویان شیعه و سنی آستارا در قالب کاروان آفتاب، به حرم رضوی رهسپار شدند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا غروب پنجشنبه در حاشیه اعزام این کاروان از مقابل این نهاد به خبرنگار ایرنا گفت: زائران در این اردوی پنج روزه در قالب 2 اتوبوس، از بقاع متبرکه مسیر آستارا تا مشهد بازدید خواهند کرد.
بهرام تسلی نیا اظهار کرد: هدف از اعزام این کاروان، تقویت باورهای دینی مددجویان است و امسال حدود 100 نفر از مددجویان به مشهد مقدس اعزام شده اند و بیشترین هزینه این اردوها را خیران تامین می کنند.
2 هزار و 911 خانوار در آستارا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 17 درصد جمعیت آن را اهل سنت تشکیل می دهند.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.