به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا تیم فوتبال شهرداری فومن در هفته دوم از مرحله نهایی این رقابت ها، به مصاف نفت امیدیه رفت که در نهایت با گل های سیدعلی یحیی زاده، مجبی رستمی و اصغر نیکجو برابر حریفش به برتری رسید تا شکست هفته اول را فراموش کند؛ شهرداری فومن در هفته اول این رقابت ها در تهران مقابل تیم مقاومت شکست خورده بود.
با توجه به اینکه تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود می کنند، شهرداری فومن برای صعود نیاز به پیروزی در بازی های خانگی و همچنین کسب امتیاز در بازی های باقی مانده خارج از خانه دارد.
داماش دیگر نماینده استان گیلان نیز در دومین بازی خود در چارچوب این رقابت ها در گچساران به مصاف تیم فوتبال نفت و گاز این شهر رفت و سرانجام به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافت. این تیم در هفته اول این رقابت ها در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف شهرداری بندرعباس رفت و با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.
در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، شهرداری فومن با تیم های کارون اروند خرمشهر، نفت امیدیه، خوشه طلایی ساوه، استقلال جنوب و مقاومت تهران و داماش گیلان نیز در گروه دوم این رقابت ها با شهرداری بندرعباس، نفت و گاز گچساران، پالایش و بخش آبادان، شاهین بوشهر و سردار بوکان هم گروه هستند.

** تساوی تیم های فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ و چای لاهیجان
در هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان (جام گیل) بازی تیم های سردارجنگل گوراب زرمیخ و چای ناطق لاهیجان مساوی شد. همچنین در آخرین بازی هفته بیست و پنجم تیم های فوتبال شهرداری رضوانشهر و ملوان ب انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم ملوان ب با نتیجه 2 بر یک حریفش را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این مسابقات، تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب 55 امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرد، شاهین بندرانزلی با 43 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و چای ناطق لاهیجان نیز با کسب 40 امتیاز سوم است.

** برتری تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت برابر ایرانمهر
در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ جوانان استان گیلان ، تیم شهرداری رشت با نتیجه پرگل پنج بر یک مقابل ایرانمهر رشت پیروز شد و با موفقیت در این دیدار، 33 امتیازی شد و در نهایت در مکان هفتم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.
همچنین در آخرین دیدار فصل جاری رقابت های فوتبال لیگ جوانان استان گیلان، تیم های نصر رشت و شهرداری تولمشهر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت، شهرداری تولمشهر با نتیجه 2 بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.
در پایان رقابت های فوتبال لیگ جوانان استان گیلان ، سپیدرود رشت با 52 امتیاز قهرمان شد ، بنادر و دریانوردی انزلی با 48 امتیاز مقام دوم این رقابت ها را کسب کرد و قصر لاهیجان نیز با 40 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.