معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلانروز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، شعار امسال جشن نیکوکاری را 'جوانه لبخند می‌کاریم' عنوان و هدف از برگزاری این جشن را جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان به‌ویژه دانش آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال نو ذکر کرد.
محمدرضا جوادزاده ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده، امسال این جشن طی امروز و فردا (پنجشنبه 17 اسفند) در پایگاه‌های کمیته امداد در شهرها و هجدهم اسفندماه در میعادگاه های نماز جمعه استان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه امسال 350 هزار پاکت نیکوکاری برای توزیع در مدارس گیلان پیش‌بینی‌شده، افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس از طریق این پاکت‌های نیکوکاری، توسط مدیران صرف دانش آموزان بی‌بضاعت همان مدارس می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان همچنین به برپایی 90 پایگاه ثابت و 50 پایگاه سیار در شهرستان‌های استان اشاره و خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق این پایگاه‌ها به نیازمندان اهداء کنند ضمن آنکه نیکوکاران با شماره‌گیری *8877*013# در تلفن های همراه، می‌توانند کمک‌های خود را اهداء کنند.
103 خانوار گیلانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.