فرماندار رودسر گفت: فضای گردشگری رودسر آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی وارسته بهدانی در حاشیه همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور در وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در دولت تدبیر و امید انجام شده که نباید آنها را کوچک جلوه داد و مدیران ادارات باید عملکرد خود را که نشان از عملکرد و پویایی دولت است به مردم اعلام کنند.

فرمانداررودسر افزود: فرماندار بالاترین مقام اداری و اجرایی دولت در شهرستان است و باید راجع به تمام مسائل اداری و اجرایی شهرستان خود برنامه و طرح داشته باشد و بداند چگونه باید حرکت کند که در طول مدت حضورم در رودسر با شناسایی و ظرفیت‌سنجی استعدادها، آسیب‌ها و فرصت‌های شهرستان دنبال برنامه ریزی درست مسیر دولت با کمک مجموعه مدیریتی شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مسایلی که مدیران اجرایی نباید با آن ارتباط بگیرند روزمرگی و درگیری با حواشی است، خاطرنشان کرد: روزمرگی باعث می‌شود فرصت مشورت با نخبگان و تفکر درباره مسائل آینده شهرستان را نداشته باشیم و از مسائل اصلی غافل شویم.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه مجموعه مدیریتی دولت در شهرستان باید بدنبال خلاقیت و نوآوری باشد و اگر احساس می‌کنند ایده وخلاقیتی برای ارائه ندارند باید از فکر و ایده جوانان و صاحبان ایده استفاده کنند که از این طریق شهرستان به سمت تنوع و تفاوت حرکت خواهد کرد 

وارسته با اشاره به اینکه هر چقدر هم برای مردم تلاش کنیم باز هم کم است، اظهار داشت: وظیفه مدیران و مسئولان است تا برای رضای مردم تلاش کنند و هنر ما باید این باشد به انتقادات مردم پاسخ گوییم و لازم است کار قانونمندی برای پاسخگویی مجموعه اجرایی در شهرستان به مردم انجام شود و مدیران مکلف باشند به انتقادات و سوالات مردم پاسخ دهند.

وی همچنین گفت: تاکید به سلسله دیدارهای مردمی و گفتگوی بی واسطه مردم با مسئولیت می تواند مدیران را در مقام پاسخگویی قرار دهد و اگر کسی به مردم اجحاف کرده می‌توانند آنجا طرح مسئله کنند و این برنامه سلسله وار ادامه خواهد داشت.

فرماندار رودسر با اشاره به تحول جدی در شهرستان افزود: ایجاد تغییر و تحول با مشارکت مردم باعث می‌شود شهرستان روند رو به رشدی را طی کند و مردم باید این احساس راداشته باشندکه شهرستان با تحرک و پویایی روبرو شده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

فرماندار رودسر افزود: نشاط و شادابی سال جدید باید هدیه‌ای باشد برای مسافران نوروزی که با تمهیدات ستاد تسهیلات نوروزی و آماده سازی فضای گردشگری در شهرستان رودسر آماده حضور مسافران و گردشگران عزیز از سراسر ایران زیبا هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.