به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان لاهیجان اظهار داشت: فلسفه برگزاری مجمع عالی بسیج شهرستان این است که سازوکاری را برای کمک به توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم آورد .

وی افزود: اقشار مختلفی در بسیج در کارگروه‌ها و موضوعات مختلف فعالیت می‌کنند و پیشنهاد‌ها و طرح‌ها در مجمعِ عالی شهرستان مطرح شده و به مسئولین انعکاس داده می‌شود تا از این افکار و ایده‌ها برای رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان تأکید کرد: کارگروه‌ها و اقشار مختلفی در بسیج در حال فعالیت هستند که ما باید شرایطی را فراهم بیاوریم که ایده‌ها و نظرات این کارگروه‌ها مطرح شده و به نتیجه برسد.

سرهنگ حسینی بابیان اینکه امروزه رویکرد سپاه پاسداران تغییر کرده است، اظهار داشت: سپاه بیشتر در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و کمک به‌نظام فعالیت می‌کند، در دوره‌ای شرایط به‌گونه‌ای بود که باید همه برای پیروزی بر دشمن در جنگ کمک می‌کردیم، امروز جنگ فیزیکی تمام‌شده و جنگ اقتصادی روی کار آمده است.

وی ادامه داد: دشمن درگذشته تمام توان امکانات خود را گذاشت تا از طریق حمله نظامی بتواند به‌نظام ما ضربه بزند که همه مردم پای‌کار آمدند و جلوی‌شان ایستاند، امروزه نیز دشمن تمام توان خود را برای جنگ اقتصادی گذاشته است و جبهه‌های ما در موضوعات اقتصادی، پیشرفت، آبادانی و معیشت شکل گرفته است.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: انشالله در مجموعه شهرستان همه دست‌به‌دست هم بدهیم تا بتوانیم در موضوعات مختلف به مردم و پیشرفت و توسعه لاهیجان کمک کنیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 877879
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.