مسئول روابط عمومی هیات ورزش های رزمی استان گیلان روز سه شنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پایان رقابت های موی تای قهرمانی بزرگسالان کشور که در کرمان جریان داشت؛ تیم گیلان یک مدال طلا ، یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرد.
میثم خرقه پوش افزود: در جریان این رقابت ها، مصطفی تاب توخ زاده یکی از رزمی کاران شایسته استان گیلان در وزن 57- کیلوگرم برابر همه رقبای خود به برتری رسید و عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را کسب کرد همچنین صابر سعیدی ، در وزن 86- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شد و به اردوی تیم ملی راه یافت.
وی ادامه داد: عباس آرمون نیز در وزن 57- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و توانست در نهایت مقام سوم و مدال برنز این مسابقات را کسب کرده و به اردوی تیم ملی راه یابد.
به گفته خرقه پوش، علاوه بر این سه ورزشکار شایسته گیلانی که با کسب مدال به اردوی تیم ملی موی تای راه یافتند ، هادی خوشحال در وزن 67- کیلوگرم و بیژن آقایی نژاد در وزن 71 کیلوگرم دیگر ورزشکاران گیلانی بودند که با انجام مسابقات زیبا ، از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
در رقابت های موی تای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، حدود 400 ورزشکار رزمی کار این رشته از سراسر کشور در کرمان با هم به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
2007 / 7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.