جلال دیانسایی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این انجمن 300 راننده عضو هستند و دفتر آنها در محوطه پایانه مرزی دایر شده است.
وی افزود: جمعی از اعضای این انجمن در اولین برنامه خود با 2 روز تلاش، حدود یک تن زباله را از محوطه گمرک و پایانه جمع آوری و پیام حفظ محیط زیست را به رانندگان داخلی و خارجی منتقل کردند.
وی اظهار کرد: ارائه پیشنهاد در زمینه نرخ های حمل و نقل بین المللی و خدمات جانبی صادرات و واردات و طراحی برنامه حمل و نقل با توجه به منافع عمومی از هدف های این انجمن است.
دیانسایی بیان کرد: در روزهای آینده بنرها و پرده نوشته های تبریک عید نوروز به زبان های ایرانی و آذری در محوطه پایانه مرزی آستارا نصب و سفره هفت سین در سالن ورود و خروج پایانه گسترده خواهد شد.
از ابتدای سال جاری تا اوایل دی ماه در آستارا 22هزار و 621 دستگاه کامیون برای خروج بار و 14 هزار و 721 کامیون برای ورود بار تردد کرده و 131 هزار و 680 تن کالا وارد و 247 هزار و 415 تن کالا صادر شده است.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مرز این شهرستان سومین مرز پرتردد کشور است و سالیانه نزدیک به 800 هزار مسافر داخلی و خارجی از آن تردد می کنند.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.