فرماندار رودسر گفت: مهارت آموزی و خلاقیت محوری سرلوحه کار دانش آموزان قرار گیرد .

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی با اشاره به اینکه توجه و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش باید یکی از اولویت های همه جوامع باشدگفت: هزینه برای آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آیندگان است و هر فردی به نحوی موظف است در این زمینه یاریگر آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان این مطلب که هیچ جایگزینی برای مقام معلم وجود ندارد اظهار داشت : هر جامعه‌ ای اگر به وضعیت معلمان خود رسیدگی کند به رستگاری خواهد رسید .

وارسته بهدانی با اشاره به اینکه نوسانات آموزشی عامل دریافت نکردن نتیجه مناسب است عنوان کرد : آفت کیفیت آموزشی   سطح سواد دانش آموزان از مشکلات امروز سیستم آموزشی است که باید درصدد اصلاح آن برآییم .

نماینده عالی دولت در رودسر با بیان این مطلب که دست فرد فرد معلمین را می بوسم افزود :  معلمین با تمام دغدغه های تربیتی و آموزشی که دارند باز هم از هر حیث با تلاش و مجاهدت و دلسوزانه برای تقویت و شکوفایی دانش آموزان قدم برمیدارند و وبهمین دلیل شغل معلمی جایگاهی فرا مادی است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش از مهم‌ترین عوامل و پیشرفت بشر در جوامع و ملل مختلف است گفت : اگر می‌خواهیم به نوآوری و خلاقیت دست یابیم باید آموزش حین خدمت و انگیزش لازم در بین مدیران و معلمان وسپس مهارت آموزی و خلاقیت محوری را سرلوحه کار برای دانش آموزان قرار دهیم.

وارسته ادامه داد : نظام آموزشی در کشورهای توسعه یافته به سمت آموزش و یادگیری مهارتی است و بدست آوردن شغل مناسب نیز در مسیر آینده در گرو مهارت آموزی است تا فارغ التحصیلان دانشگاهی بر همان اساس به ایجاد کسب و کار بپردارند.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.