به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق ایران عقیده در نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: امنیت موجود در کشور موجبات ناراحتی دشمنان را فراهم آورده و درصدد نا امن جلوه دادن ایران اسلامی هستند.
وی افزود: دشمنان را طراحی توطئه های مختلف سعی در معترض نشان دادن ملت ایران نسبت به انقلاب و نظام بوده و حتی اعتراضات کوچک را نیز به صورت گسترده و همگانی نشان می دهند.
حجت الاسلام و المسلمین ایران عقیده با اشاره به لزوم بصیرت هرچه بیشتر مردم در جامعه اسلامی تاکید کرد: یکی از آسیب های نظام اسلامی دوری از اشرافی گری است و همگان باید ساده زیستی را از زندگی رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی الگوی خود قرار دهند.
امام جمعه موقت بندرانزلی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به روز درختکاری در هفته جاری گفت: متاسفانه آسیب های فراوانی به محیط زیست و منابع طبیعی وارد شده که حریم تالاب بین المللی انزلی نمونه آن است.
حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده همچنین گفت:متاسفانه تالاب بین المللی انزلی به موهبت الهی و ثروت ملی، زیستگاه پرندگان است و با تخریب یا دست درازی در آن ، زندگی ساکنان اطراف آن را نیز از بین می رود.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.