مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این دروازه بان، عضو باشگاه نونهالان ملوان انزلی است و از 14 تا 17 اسفند ماه جاری به دعوت علی طهماسبی زاده سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان، در اردوی آکادمی ملی فوتبال حضور خواهد یافت.
شاهین شربیانی افزود: تیم فوتبال نونهالان، خود را برای مسابقات آسیایی در سال جاری میلادی آماده می کند و نیارشید در بهمن ماه نیز به این اردو دعوت شده بود.
وی یادآور شد: 500 فوتبال آموز در آستارا زیر نظر مربیان مجربی همچون فریدون فکریان، منصورخالصی، جهان ساسانیان، امید باقری فخر، فریدون ارژنگی، اورنگ داداش زاده و محمود نصیری آموزش می بینند.
وی همچنین از مشخص شدن رقبای تیم فوتبال مقامت آستارا در لیگ مناطق امیدهای کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از 14 تا 19 اسفندماه با شرکت تیم های مقاومت آستارا، شهرداری انزلی، سپیدرود رشت، پاس شمیران البرز و البرز زنجان در زمین های ورزشی وحدت و شهدای سیبلی آستارا برگزار خواهد شد.
شربیانی بیان کرد: تیم مقاومت به عنوان نماینده شهرستان آستارا در این مسابقات حضور خواهد داشت و بعد از رقابت تیم ها در قالب 2 گروه، تیم های اول و دوم هر گروه به لیگ دسته اول امیدهای کشور صعود می کنند.
او افزود: سپاه، شهرداری و اداره ورزش و جوانان آستارا مقدمات برگزاری این مسابقات را برای نخستین بار به میزبانی این شهرستان فراهم کرده اند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و در این شهرستان حدود سه هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.