مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از افتتاح شعبه بانک رفاه در منطقه آزاد انزلی خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: شعبه بانک رفاه منطقه آزاد انزلی با حضور مدیران و معاونین این سازمان، مدیریت امور شعب و معاونین بانک رفاه گیلان در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید.

 سید ولی الله محققی مدیریت بانک رفاه گیلان به همراه معاونین و مدیران  این بانک با رضا مسرور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان دیدار و در راستای افزایش خدمات به سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی، گردشگران و ساکنان منطقه تبادل نظر کرده و سپس شعبه بانک رفاه منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه بانک رفاه شعبه منطقه آزاد انزلی وحید طالب پور عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان گفت: بانک رفاه از زمره بانک‌هایی است که می‌تواند در ارتقاء وضعیت اقتصادی منطقه، مشارکت و حضور فعال‌تری داشته و سازمان منطقه آزاد انزلی آمادگی خود را جهت ارتقاء تعاملات با این بانک اعلام می کند.

در ادامه مدیریت بانک رفاه استان گیلان با تشریح فعالیت های این بانک خاطرنشان کرد: با افتتاح شعبه منطقه آزاد انزلی می‌توانیم نیاز فعالین اقتصادی را در زمینه های مختلف از جمله پرداخت تسهیلات به واحدهای تجاری، صدور ضمانتنامه بانکی و بانکداری الکترونیک رفع کرده و در شکوفایی این منطقه نقش موثری داشته باشیم .

لازم بذکر است شعبه بانک رفاه منطقه آزاد انزلی با مساحت 100 متر مربع در یکی از مجتمع های تجاری منطقه راه اندازی شده و در حال حاضر 10 شعبه بانکی و 4 باجه بانکی در منطقه آزاد انزلی مشغول به ارائه خدمات می باشند و با راه اندازی این شعبه برخی از خدمات حوزه تامین اجتماعی نیز در سطح منطقه با سرعت بیشتر و خدمات مناسب تر ارائه خواهد شد و در عین حال خدمات و تسهیلات بیشتری برای کارفرمایان و کارگران فعال در محدوده منطقه فراهم می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.