به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، نتیجه این بازی برگزار نشده سه بر صفر به سود شهرداری کوچصفهان اعلام شد.
در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته بیست و سوم این رقابتها نیز ، تیم فوتبال میرزا کوچک صومعه سرا با نتیجه یک بر صفر چای ناطق لاهیجان را شکست داد و شهرداری آستارا با نتیجه چهار بر دو برابر شهرداری کلاچای به برتری رسید.
در جدول رده بندی این مسابقات نیز ، تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب 55 امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرد ، تیمهای شاهین بندرانزلی و چای ناطق لاهیجان نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام گیل ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
**
تیم فوتبال شهرداری فومن که به گیلانمهر فومن تغییرنام داده، امیدرضا روانخواه را به عنوان سرمربی جذب کرد.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تغییر مالکیت و مدیریت باشگاه شهرداری فومن که به مرحله نهایی لیگ دسته دوم صعود کرده ، این تیم به گیلانمهر فومن تغییر نام یافت.
علیرضا وهابی ادامه داد: مسئولان باشگاه گیلانمهر فومن نیز در اولین اقدام ، امیدرضا روانخواه را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند.
وی افزود: امیدرضا روانخواه پیش از این ، سرمربیگری تیم فوتبال سپیدرود رشت را در لیگ برتر داشته و هم اینک باید در لیگ دسته دوم به عنوان سرمربی مشغول به کار شود.
وی بیان کرد: تیم فوتبال گیلانمهر فومن(شهرداری فومن سابق) عنوان نخست مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم کشور در گروه خود را کسب و به مرحله نهایی این رقابتها راه یافت.
وی اضافه کرد: طبق قرعه کشی انجام شده تیم فوتبال گیلانمهر فومن در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم کشور با تیم های کارون اروند خرمشهر، نفت امیدیه ، خوشه طلایی ساوه، استقلال جنوب و مقاومت تهران هم گروه شد.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، 12 تیم در دو گروه با هم رقابت و در نهایت تیمهای اول هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیمهای دوم نیز به رقابتهای لیگ دسته اول صعود می کنند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.