استاندار گیلان با ابراز گله مندی از روند عملکرد سازمان آب منطقه‌ای استان درخصوص برخی از تصمیمات گفت: این آخرین اخطار بنده است؛ ادارات و سازمان ها بساط خود را جایی پهن کنند که بتوانند پاسخگوی مطالبه مردم باشند؛ اگر سازمانی در مکانی مالکیت ندارد نمی‌تواند آن را اجاره دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در نشست در جلسه کمیته گردشگری استان گیلان بیان کرد: هدف‌گذاری ما بدین صورت است که یک مشاور برای استان انتخاب کنیم که تمامی پروژه‌های پیش‌بینی شده در سطح استان را روی نقشه پیاده کند و نظر مشاوره ای آن مبنای تصمیم‌گیری‌های بعدی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری که از قبل پیش‌بینی شده‌اند توسط سرمایه‌گذار و مشاور پالایش و آماده اجرایی شدن می‌شوند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مشاور، همه مطالعات انجام شده در سطح استان را تجمیع و بررسی کرده و اعلام نظر می‌کند، تصریح کرد: همه هماهنگی‌ها بین ما و سرمایه‌گذار بایستی از مسیر مشاور به عنوان یک کانال واحد صورت گیرد.

سالاری در ادامه این نشست با بیان این مطلب که؛ من کار رانتی نمی کنم، تصریح کرد: مدیریت محدوده‌ای که متعلق به مردم است باید عمومی بماند؛ هر کسی عرضه و انگیزه کار کردن دارد، در چارچوب طرحی که مدیریت کلانش محلی است، کار کند.

وی ادامه داد: کار را دست اشخاص خاص نمی‌دهیم اما زمینه را برای سرمایه‌گذاری هر کسی که به هر میزان و مبلغی تمایل به سرمایه‌گذاری دارد فراهم می کنیم؛ البته باید نظارت بر عملکرد آنها به دقت صورت گیرد. استاندار گیلان گفت: در ارائه خدمات کمک می کنیم اما مالکیت انحصاری به کسی نمی‌دهیم.

 مصطفی سالاری با ابراز گله مندی از روند عملکرد سازمان آب منطقه‌ای استان درخصوص برخی از تصمیمات، تصریح کرد: این آخرین اخطار بنده است؛ ادارات و سازمان ها بساط خود را جایی پهن کنند که بتوانند پاسخگوی مطالبه مردم باشند؛ اگر سازمانی در مکانی مالکیت ندارد نمی‌تواند آن را اجاره دهد.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اهمیت مجتمع‌های خدماتی بین راهی، گفت: محوریت در این اماکن خدمات‌رسانی باشد و شرکت ذی‌صلاح با مشارکت افراد محلی کار را در دست گیرند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.